ONLINE SCHEIDEN 

Scheiden in Utrecht begrijpt dat u in verband met COVID-19 liever geen afspraak wilt maken met één van onze scheidingsspecialisten. Maar wij begrijpen óók dat als de beslissing om te gaan scheiding éénmaal is genomen, u dit dan toch het liefst zo snel mogelijk wilt regelen. 


ONLINE SCHEIDING AANVRAGEN 


Bij Scheiden in Utrecht bieden wij u dan ook de mogelijkheid om uw scheiding online in gang zetten.
Een online scheiding kan op verschillende manieren geregeld worden:

Zo is het mogelijk om via videobellen kennis te maken met één van onze scheidingsspecialisten. Het eerste kennismakingsgesprek is GRATIS en VRIJBLIJVEND. Tijdens dit gesprek kijkt de scheidingsspecialist samen met u naar de verschillende opties en mogelijkheden voor een scheiding en bespreken we of u de scheiding online wilt afronden of dat u er voor kiest dit persoonlijk bij ons op kantoor te bespreken. Videobellen heeft als voordeel, dat u beiden aanwezig zijn in uw vertrouwde omgeving. Woont u niet meer samen in één huis? Dan kunt u allebei het gesprek voeren vanuit uw eigen huiskamer. Woont u nog wel samen? Ook dan kunnt u indien gewenst, beiden vanuit een eigen kamer in de woning het gesprek voeren. Uiteraard kun u ook samen aan de keukentafel deelnemen.
 

Tijdens het kennismakingsgesprek spreken we samen af hoe de rest van het contact voor het scheidingstraject verloopt. Scheiden in Utrecht beschikt over diverse digitale intakeformulieren, die het scheidingsproces ondersteunen en waardoor een groot deel van de zakelijke en administratieve kant van uw scheiding online geregeld kan worden. We maken duidelijke afspraken over het vervolgtraject; wanneer hebben we contact met elkaar en via welke weg? Kiest u voor videobellen, telefonisch of per e-mail? Indien gewenst, kunt u gedurende het traject ook ervoor kiezen om 1 of meerdere afspraken alsnog op ons kantoor te laten plaatsvinden. 

AFSPRAAK OP KANTOOR 


Op ons kantoor is desinfectiemiddel aanwezig, we maken goed schoon, en op tafel staat er een kuchscherm tussen de mediator en de klanten in. En heeft één van onze mediators corona-gerelateerde klachten? Dan zullen we de afspraak verzetten. 
 

AFSPRAAK MAKEN: